20 Ekim 2010 Çarşamba

Başka Bir DIY Projesi {Ayakkabılarımı Fırfırladım}

Bu ayakkabımın ön kısmına bayılıyordum. Ama ayakkabı mat deri olmasına rağmen topukları parlak olduğundan hem bir tezatlık oluşturuyor hemde bir garip duruyordu sanki.. Bende onu baştan yaratmaya karar verdim;) İlk halinin fotoğrafı yok ama bir tekine fırfır yetmediğinden topuğunu bitiremedim daha, sanırım biraz fikir verebilir..Selaam yeni cicileriiim:))








 
Topuğun parlaklığı burda belli oluyor

Ne dersiniz nasıl olmuş? :)

4 yorum:

  1. nr 39 gbi olmuşlar vlaa eline saglık cnm;)

    YanıtlaSil
  2. gercektenmiii bak bayıldım simdi bu yorumaa;) cok tesekkurler cnmm cok sevindmm begenmene:))

    YanıtlaSil
  3. ay tabiki cnm ;)yaa sen nasıl şık bişi yaptıgının farkında deilsin ya da asırı mütevazisin yawrum yaa:)ii günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  4. ehehe biraz mütevazılıktan sanırım tatlimm:) yeniden cok tesekkür ediorum cnmm:)) devamı da gelio:)

    YanıtlaSil