12 Aralık 2012 Çarşamba

Dıy Project: Kot Ve Dantel Aşkına





 Yazın yapmış olduğum bi DIY projemi eklemek istedim. Kot ve Dantel uyumunu çok seviyorum. Kalıbını çok sevdiğim bu kot şortumu yeniledim..


Dantel çok güzel olacaktı ama buna bir de zımba eklersem tadından yenmeyecekti sanki :) Şuan yaşadığım şehirde tam bir zımba açlığı çekiyorum resmen. Seni çook özledim İstanbul! :(( Mecburen bu şerit zımbalarla idare etmek zorunda kalıyorum.



Diğer cebe asimetrik bişekilde geçirmek daha hoş gözüktü gözüme.


 Arka cebide unutmuyoruz tabiki.. Tataaamm nasıl olmuş sizce :) Buarada bu tam bitmiş hali değil.
Zımbaların çok parlak olması gözümü çok yordu. Ne yapabilirim acaba die düşünürken bir anda aklıma Rimmel Oje Matlaştırıcım geldii :)) Demedim ve sonuç mükemmel :)




 Şortumun son halinin fotoğrafı telefonumda olmadığından elimdeki küçük bir parça şerit zımbanın fotoğrafını çektim. Alttaki fotoğrafta kendini daha bir belli etti sanırım :) Gayet uygulanabilir güzel bir fikir oldu bence, artık bu zımbaları nereye kullansam önce matlaştırıyorum ;)

Ps: Daha öncede belirttiğim üzere fotoğraf kaliteleri konusunda kusura bakmayın lütfen. Blackberry senden vazgecemiyorum ancak böyle sıkıntıların oluyor işte!

1 yorum: