8 Aralık 2012 Cumartesi

Trend - Bordo (Burgundy)



  Biliyorum şimdiye kadar çok yazıldı çizildi. Ama gerçekten ben de yazmasam olmazdı. Sonuçta herkesin gözünden farklı olabiliyor ve işte benim gözümden son zamanlarda 'Siyah'ın tahtına oturmaya aday olan 'Bordo'..


 Eminim şimdiye kadar bunların hepsi dolabımızda yerlerini almıştır. Ben kazaklar, pantolonlar, tayt ve eteklere yatırımımı yaptım. Evet birkaç tane :) Ancak o yukardaki kaşe bordo şapka dışında. acilen isteniyorsun!




  Siyah, beyaz, gri, leopar, hatta desenler ve canlı renklerle de ne kadar uyumlu olduğunun göstergesi bu kombinler.



 Ben en çok siyah, beyaz, krem, gri, ve leoparlarla kullanmayı seviyorum. Düşündümde hakkını veriyormuşum zaten :)


  Celine beni benden aldın celine!




 Blake Lively nam-ı diğer Serena Van Der Woodsen :) Bu elbisesini ben çok beğendim ama ayakkabı tercihi pek olmamış.



  Zuhair Murad'ın bu iki elbisesine de bayıldım resmen, hele de ilkine.. Tam bir arzu nesnesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder