6 Aralık 2012 Perşembe

Isabel Marant Wedge Sneakers


    Eee haliyle bukadar uzunca bir süre ara verince en mantıklısı burdan başlamak dedim :)
Öncelikle geçen bahardan beri arzu nesnem olan İsabel Marant Wedge Sneakers.. Allahııım ilk gördüğüm günden beri aşk yaşıyorum resmen, o kadar mükemmeller o kadar tarz duruyorlarki.. Çoğu insan onlara ilk gördüğünde çok tepkili yaklaştı ama gördüğüm kadarıyla sonrasında çok sevildiler.. Cicilerim ben sizi hep çok sevmiştim ;))





    Gönlüm ilk olarak tabiki siyahında :) Ben öyle birkaç renk olanları pek sevmiyorum. Önceleri siyahtan sonra, ikinci seçenek olarak hep krem rengini düşünürdüm. Ama sonra fikrim değişti..




  Siyahtan sonra ilk seçeneğim bordo, diğer seçeneğimse gold rengi..

  Yeni modelleri çıksada ben onlara pek ısınamadım. Bunlar gerçekten çok güzeller. Aslında düşündüm de şu ikisine de hayır diyemem sanırım :)




  Barbara Martelo




 Alessandra Ambrosio



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder